İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'ndan (İSG) yapılan açıklamada, bagaj hizmetlerinde sistem kaynaklı bir arıza nedeniyle yer yer aksaklıklar ve kısmi durmalar yaşandığı belirtilerek, "Ekiplerimiz problemin en kısa sürede giderilmesi ve seyahatlerin aksamaması için çalışmalarına devam etmektedir. Yolcularımızın anlayışı ve sabrı için teşekkür ederiz" ifadeleri kullandı.
🔹Sabiha Gökçen Havalimanı'nda bagaj krizi
— Ekol TV (@ekoltvv) August 4, 2024
Yolcular AJET ve Pegasus Havayolları'nın valizlerini başka yere gönderdiğini söyleyip sosyal medyadan isyan etti, Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan açıklama geldi: Sistem kaynaklı arıza. #ekoltv pic.twitter.com/pyr4DSnxI9