Halit Ergül'ün diğer oteli için kapatma kararı

Yangın faciasının meydana geldiği Grand Kartal Otel’in sahibi Halit Ergül'ün diğer oteli Gazelle Resort ve Spa Otel’de de de aynı ihmallerin tespit edilmesinin ardından soruşturma derinleştirildi. Genel müdürü tutuklanan Gazelle Otel için kapatma kararı verildi.
Halit Ergül'ün diğer oteli için kapatma kararı

Bolu Kartalkaya’da meydana gelen yangın faciasında 78 kişinin yaşamını yitirdiği Grand Kartal Otel’in sahibi Halit Ergül’ün sahip olduğu ve aynı ihmallerin bulunduğu bir başka otel olan Gazelle Resort ve Spa Otel kapatma kararı aldıklarını açıkladı.

GRAND KARTAL OTEL’İN SAHİBİ TUTUKLANDI

Grand Kartal Otel’de 78 kişinin yaşamını yitirdiği ve 51 kişinin yaralandığı yangın faciasına ilişkin gözaltına alınan 14 kişiden, aralarında işletme sahibi Halit Ergül ve şirket genel müdürü Emir Aras’ın bulunduğu 9 kişi tutuklandı.

aw378350-01.jpg
Halit Ergül

AYNI İHMALLER GAZELLE’DE DE TESPİT EDİLDİ

Bolu Cumhuriyet Başsavcılığı, aynı ihmallerin Gazelle Resort ve Spa Otel’de de bulunduğunu belirleyerek, Halit Ergül’ün sahibi olduğu oteldeki, aralarında Genel Müdür Ahmet Demir’in de bulunduğu 13 kişiyi gözaltına aldı. Şahısların bazıları tutuklandı, bazıları ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

GAZELLE OTEL’İN MÜDÜRÜ AHMET DEMİR TUTUKLANDI

Yaklaşık 5 gündür yürütülen soruşturmada son olarak Bolu Belediye Başkan Yardımcısı Sedat Gülener, İtfaiye Müdür Vekili Kenan Coşkun, itfaiye eri İrfan Acar ve Gazelle Resort ve Spa Otel Müdürü Ahmet Demir gece saatlerinde tutuklandı.

GAZZELLE OTEL’DEN GEÇİCİ KAPATMA KARARI

Gazelle Resort ve Spa Otel yönetimi tarafından yapılan açıklamada, “Son dönemde sosyal medya ve haberlerde yer alan yanıltıcı bilgiler ve bilgi kirliliğinin önüne geçmek amacıyla, Gazelle Resort & Spa, yönetiminin inisiyatifiyle geçici bir süreliğine kapatma kararı almıştır. Bu karar, otelin faaliyetlerinin durdurulması ve hukuki sürecin tamamlanması süresince, doğru bilgilerin kamuoyuna iletilmesi adına alınmış bir adımdır. Otelin kapalı olduğu süreçte, misafirlerin mağduriyet yaşamamaları için iptal, iade ve mevcut rezervasyon durumları ile ilgili tüm gerekli önlemler alınmaktadır ve bu işlemler en kısa sürede tamamlanacaktır” ifadelerine yer verildi.

Kaynak:İHA