Ekol TV’den Ezgi İzgi’nin haberine göre, Bolu’da yangın faciasının meydana geldiği Grand Kartal Otel’in yanan bölümünde yer bulamayan ve yan bloğa yerleşen Vildan Kalfaoğlu, olayın ardından gelen telefonla sarsıldı. 78 kişiye mezar olan otelin yetkilileri Kalfaoğlu’na ‘Ekstranız var mı?’ sorusunu yöneltti.
KARNE TATİLİ İÇİN OTELİN YOLUNU TUTTU
Kalfaoğlu ailesinin dudak uçuklatan hikayesi faciada yok olan diğer aileler gibi başladı. Vildan Kalfaoğlu, 11 ve 16 yaşlarındaki 2 kızını da alarak pazar gecesi karne tatili için 10 saat boyunca yanarak, 78 kişiyi hayattan koparan Kartalkaya’daki otelin yolunu tuttu.
ALEVLER GÖKYÜZÜNE YÜKSELİRKEN UYANDILAR
Kalfaoğlu, çocuklarının halıya alerjisi olduğu için yanan blokta tatilini yapmak istedi. Ancak yer olmaması nedeniyle resepsiyon, ‘Oda boşalınca sizi arayacağız’ yanıtını verdi. Ailenin hayatını kurtaran da yer bulamamaları oldu. Vildan Kalfaoğlu ve iki kızı gecenin bir yarısı alevler gökyüzüne yükselirken uyandılar.
ELEKTRİKLER YARIM SAAT BOYUNCA KESİLMEDİ
Yaşadığı dehşetin etkisinden kurtulamayan Vildan Kalfaoğlu’nun iddiasına göre otelin elektriklerinin yangın ilk çıktığı andan itibaren yarım saat boyunca kesilmemesi alevlerin büyümesine neden oldu. Öte yandan Kalfaoğlu asansörlerin devre dışı kalmadığını vurguladı.
“EKSTRA BİR ŞEY YİYİP İÇTİNİZ Mİ?”
Kalfaoğlu, “Otel personeli bana şunu söyledi: ‘3 günlük ödeme yapmışsınız, 3 günlük rezervasyondan 1 günü kalmışsınız 2 gününü geri ödeyeceğiz.’ Tam telefonu kapatırken ‘Vildan Hanım ekstranız var mıydı? Ekstra bir şey yiyip içtiniz mi? Onu ödemenizden düşelim.’ dedi” ifadelerini kullandı.
DİĞER MÜŞTERİLER DE ARANDI
İddiaya göre ekstranın sorulduğu telefon diğer müşterilere de gelirken insanlıktan utandıran hesap pes dedirtti.