İçişleri Bakanlığı 44 bin lira maaş ile 11 personel alımı yapacak!

Türkiye Cumhuriyeti İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü, 11 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapacak. Adaylar başvuru işlemlerini 11 Kasım ile 24 Kasım günleri arasında e-Devlet 'Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım' sistemi üzerinden gerçekleştirebilecekler. İşte İçişleri Bakanlığı 11 personel alımı başvuru şartları ve maaş bilgileri hakkında merak edilenler...

İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü bünyesinde istihdam edilmek üzere, 11 sözleşmeli bilişim personeli alımı yapılacak. Başvuruları 11 Kasım - 24 Kasım 2024 tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan İçişleri Bakanlığı 11 personel alımı başvurularında; Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği, yazılım mühendisliği, elektrik mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik-elektronik mühendisliği ve endüstri mühendisliği bölümlerinden mezun olma şartı aranıyor. İşte  İçişleri Bakanlığı 11 bilişim personeli alımı başvuru şartları ve tarihleri...

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI KADRO DAĞILIMI 

Kıdemli Yazılım Mimarı pozisyonu için - 1 kişi,
Kıdemli Net Uygulama Geliştirme Uzmanı pozisyonu için - 1 kişi,
Kıdemli Uygulama Geliştirme Uzmanı - 1 kişi
Kıdemli Sistem Uzmanı - 1 kişi
Uygulama Geliştirme Uzmanı - 1 kişi
Ön Yüz Geliştirme Uzmanı - 1 kişi
Veri Tabanı Uzmanı - 2 kişi
Siber Güvenlik Uzmanı - 2 kişi
Network Uzmanı - 1 kişi

BAŞVURU ŞARTLARI NELER?

GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) başlığının (ç) maddesinde belirtilen mesleki çalışma sürelerini gösteren belgelerdir. Adayın mesleki çalışma sürelerinin bilişim personeli olarak geçtiğini belgelendirmesi gerekmekte olup, mesleki tecrübe belgelerinin değerlendirilmesinde sadece lisans mezuniyeti sonrasındaki hizmetler dikkate alınacaktır. Tecrübe belgelerine ek olarak çalışılan iş yerinin niteliğine göre:

Özel sektörde çalışılan süreler için e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu SGK hizmet dökümü,

Kamu kurumlarında çalışılan süreler için kurumdan alınacak doğrulanabilir belgeler de ayrıca sisteme yüklenecektir.

Aranan mesleki tecrübe şartını gösteren belgeler, bu alanda hizmetin/projenin geçtiği iş yerlerindeki bağlı olunan yöneticiler, söz konusu hizmetlerde/projelerde birlikte çalışılan diğer yöneticiler veya ilgili insan kaynakları birimlerinden en az biri tarafından ıslak imzalanmış ve varsa kaşelenmiş olarak onaylatılacaktır.

Aranan mesleki tecrübe şartını gösteren belgeleri imzalayan kişilerin erişilebilir telefon, e-posta ve adres bilgileri ile pozisyon bilgilerinin de aynı belge içerisinde ayrıca yer alıyor olması gerekmektedir. Başvuru değerlendirme komisyonu, sağlanan bilgi ve belgelerin doğruluğunu teyit etmek isterse, bu bilgileri ve belgeleri onaylayan gerçek ve/veya tüzel kişilerle iletişime geçebilecektir. Sağlanan bilgi ve belgelerin doğruluğu teyit edilmezse adayın söz konusu tecrübesi dikkate alınmayacaktır.

ç) GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) başlığının (d) maddesinde belirtilen en az iki güncel programlama dilini bildiğini gösterir belge,

Her bir pozisyon için ÖZEL ŞARTLAR kısmında istenilen sertifikalar ile tecrübe veya deneyimi gösteren belgeler (Sertifikalar sınavla alınmış olmalıdır.),

GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) başlığında belirtilen bölümlere eş değerliliği bulunup başvuru yapabilen adaylar ve yurtdışındaki üniversitelerin denk bölümlerinden mezun olup başvuru yapabilen adayların başvurularının değerlendirilmeye alınabilmesi için Kariyer Kapısına yapılan başvurusu sırasında “Diğer Belgeleriniz” aşaması altında bulunan “Denklik Gösterir Belge” alanına ilgili dokümanı mutlaka yüklemeleri gerekmektedir.

Adayların başvuruda bulundukları pozisyon için istenilen belgeleri sisteme eksiksiz bir şekilde yüklemeleri gerekmektedir. Yüklenen belgelerdeki yanlışlıklar veya eksikliklerden adaylar sorumlu olacaktır.

Tüm sertifikalar, verildikleri kuruluşun belirlediği sertifika geçerlilik sorgulama yöntemleriyle Bakanlığımız tarafından doğrulanacaktır. Sunulan sertifikaların doğrulanabilmesi için sertifika numarası, sorgulama ve doğrulama adresleri, sorgulama şifresi gibi bilgi ve belgelerin sağlanması adayın sorumluluğundadır. Sağlanan bilgi ve belgelerle sertifikanın geçerliliği teyit edilemezse söz konusu sertifika dikkate alınmayacaktır.

İÇİŞLERİ BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NE ZAMAN VE NASIL YAPILIR?

Adaylar; başvurularını 11 Kasım 2024 – 24 Kasım 2024 tarihleri arasında saat 23:59:59’a kadar e-Devlet üzerinde Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım ve Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adresi üzerinden e-Devlet şifresi ile erişip elektronik ortamda müracaat edeceklerdir.

Başvurular e-Devlet şifresi ile yapılacağından, adayların (www.turkiye.gov.tr) hesabının bulunması zorunludur. Söz konusu hesabın kullanılabilmesi için, adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresini içeren zarfı, PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numarasının bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebilirler.

Kariyer Kapısı (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) adresi üzerinden başvuru yapmayan adayların talepleri dikkate alınmayacaktır. Bu duyuruda belirtilen esaslara uygun olmayan, posta yolu veya şahsen müracaat şeklinde yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Adaylar ilan edilen kadro pozisyonlarından yalnızca birine başvurabilirler.

NE KADAR MAAŞ ÖDEMESİ YAPILACAK?

Kıdemli Yazılım Mimarı pozisyonu için - Pozisyon Tavan Ücreti 5 katına kadar
Kıdemli Net Uygulama Geliştirme Uzmanı pozisyonu için - Pozisyon Tavan Ücreti 4 katına kadar
Kıdemli Uygulama Geliştirme Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 3 katına kadar
Kıdemli Sistem Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 3 katına kadar
Uygulama Geliştirme Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 2 katına kadar
Ön Yüz Geliştirme Uzmanı -  Pozisyon Tavan Ücreti 2 katına kadar
Veri Tabanı Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 2 katına kadar
Siber Güvenlik Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 2 katına kadar
Network Uzmanı - Pozisyon Tavan Ücreti 2 katına kadar
Sözleşme ücret tavanı: 44.293,90 TL

Gündem Haberleri