Herkes ondan bahsediyordu! En çok aratılan üçüncü kelime oldu

Geçen sene adı bile bilinmeyen ve bir anda popüler olarak, herkesin denemek istediği bir tatlıya dönüşen Dubai Çikolatası, kullanıcıların en çok arattığı kelimeler arasında üçüncü sırada yer aldı. Hepsiburada'nın açıkladığı verilere göre, Dubai Çikolatası, satışları 1,5 kat arttırarak 5 kat büyüme yaşattı.

Hepsiburada’nın yayınladığı verilere göre Ekim ayından bu yana kullanıcıların en çok arattığı kelimeler arasında Dubai Çikolatası üçüncü sırada yer aldı. Hepsiburada’dan yapılan yazılı açıklamada, şu bilgilere yer verildi:

“Sosyal medyada hızla yayılan ve viral hale gelen Dubai çikolatası, Türkiye’de büyük bir ilgiyle karşılanarak pastaneler önünde uzun kuyruklara yol açarken e-ticaret platformlarında da hızla kendine yer buldu. Eylül ayında Hepsiburada’da satışa sunulmasının ardından platformda güçlü bir satış ivmesi yakalayan Dubai Çikolatası, ev kategorisinin ardından en çok aranan ilk 3 kelime arasına girdi”

DUBAİ ÇİKOLATASI SATIŞLARI 5 KAT ARTIRDI

Geçen aya kıyasla çikolata kategorisindeki satışlar genel olarak 1,5 kat arttığını belirten Hepsiburada, Dubai çikolatası özelinde 5 kat büyüme görüldüğünü vurguladı. En yoğun talebin gösterildiği ilk 3 şehir ise İstanbul, Ankara ve İzmir'in olduğu kaydedildi.

Ekonomi Haberleri